მისაწვდომობის უზრუნველყოფა უმაღლეს განათლებაშიავტორი: მაია წულაძე, ეკატერინე დგებუაძე
ყველა ბავშვი სკოლაშიავტორი: ,,საინფორმაციო რესურსი შექმნილია განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს ,,ინკლუზიური სწავლების ხელშეწყობის
Bütün uşaqlar məktəbdəავტორი: Məlumat resursları Gürcüstanın Təhsil, Elm və Gənclər Naziri tərəfindən ikinci şans təhsil layihəsinin sosial inklüziyası çərçivəsində hazırlanıb.
ԲՈԼՈՐ ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ ԴՊՐՈՑՈՒՄავტორი: Տեղեկատվական տեսանյութը ստեղծվել է Կրթության, գիտության և երիտասարդության նախարարության «Ներառական կրթության խթանում» ծրագրի՝ «Սոցիալական ներառմամբ կրթություն ստանալու երկրորդ հնարավորություն» ենթածրագրի շրջանակներում։
ნიჭიერი ბავშვების განათლების ხელშეწყობა,გზამკვლევი სკოლებისა და მშობლებისთვისავტორი: ანა ლაღიძე,მაია წულაძე
ადრეული და სკოლამდელი ინკლუზიური განათლება გზამკვლევიავტორი: ნინო ფრუიძე, მაია ბაგრატიონი-გრუზინსკი
დაწევისა და დაჩქარებული სწავლების კურიკულუმი განათლების მიღების მეორე შესაძლებლობა საბაზო საფეხური 2022ავტორი:
სკოლის თვითშეფასების კითხვარი მზაობა პირველკლასელთა ტრანზიციისთვისავტორი: მარიკა ზაქარეიშვილი
აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე პირთა პროფესიულ განათლებაში ტრანზიციის ხელშეწყობაავტორი: მაია ბაგრატიონი-გრუზინსკი მარიკა ზაქარეიშვილი
‘‘ვემზადებით სკოლისთვის’’ გზამკვლევი მშობლებს სკოლაში ბავშვის ლაღი და წარმატებული ტრანზიციისთვისავტორი: მარიამ ხვადაგიანი
მზად ვართ პირველკლასელების დასახვედრად ბავშვების სკოლაში ტრანზიციის მხარდაჭერის სახელმძღვანელოავტორი: მაია წულაძე
სპეციალური მასწავლებლის გმზაკვლევიავტორი: შორენა ტყეშელაშვილი, ბაია კუბლაშვილი,ლია ქურციკიძე
სპეციალური მასწავლებლის პორფოლიოავტორი: ლია ქურციკიძე, ბაია კუბლაშვილი,
საგანმანათლებლო ჟესტური ენის თარჯიმნის გზამკვლევიავტორი: ამირან ბატატუნაშვილი, თამარ ჯიქიძე,მაია წულაძე.
ინკლუზიური პროფესიული განათლების გზამკვლევიავტორი: ნინო რუხაძე.
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების ზოგადიდან პროფესიული განათლების საფეხურზე ტრანზიციის პროცესის ეფექტიანად განხორციელების პროცედურები (რეკომენდებული მოდელი ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებისთვის)ავტორი: საქართველოს განათლების და მეცნიერების სამინისტრო
განმაბვითარებელი აქტივობების კრებულიავტორი: თამარ ისაკაძე,ნინო ლომიძე
2021 წლის მიღება,სსმ აპლიკანტთა რეგისტრაცია პროფესიულ პროგრმებზეავტორი:
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა ასაკობრივი განვითარების თავისებურებები და პრობლემური ქცევის პრევენციაავტორი: თამარ მუმლაძე, ნინო მიქაია
საქართველოში ქართული ჟესტური ენის თარჯიმნების სერტიფიცირების და პროფესიის განვითარების გზამკვლევიავტორი: მაია წულაძე, ქეთევან მარგალიტაძე
ინკლუზიური განათლების გზამკვლევი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმაავტორი: მაია ბაგრატიონი-გრუზინსკი, შორენა ტყეშელაშვილი, ლია ქურციკიძე
სწავლისა და სწავლების სტრატეგიების გამოყენება სპეციალური საგანმანათლებო საჭიროების მქონე მოსწავლეებთანავტორი: შორენა ტყეშელაშვილი - ფსიქოლოგი, მულტიდისციპლინური გუნდის წევრი
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტის სწავლის შედეგების შეფასებაავტორი: ა მაია ბაგრატიონი-გრუზინსკი
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პროფესიული სტუდენტების პრაქტიკის ადგილზე ტრანზიციის ხელშეწყობაავტორი: თეონა გავაშელიშვილი
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტის მიღწევების დადასტურება და დოკუმენტირებაავტორი: მაია ბაგრატიონი-გრუზინსკი
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა და მასთან დაკავშირებული პროცედურებიავტორი: მაია ბაგრატიონი-გრუზინსკი
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირების პროფესიული ორიენტაციაავტორი: თეონა გავაშელიშვილი
პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამების განმახორციელებელ დაწესებულებებში ინკლუზიური განათლების უზრუნველყოფის გზამკვლევი პროფესიული მოსინჯვის პროცესიავტორი: თეონა გავაშელიშვილი
აღზრდა ძალადობის გარეშეავტორი:
საკომუნიკაციო პასპორტიავტორი:
მე სკოლაში მივდივარ როგორ მოვემზადოთ სკოლაში ტრანზიციისთვისავტორი: მარიამ ხვადაგიანი მარიკა ზაქარეიშვილი
ადრეული ბავშობა და ტრანზიცია სკოლაშიავტორი: მაია ბაგრატიონ გრუზინსკი ცირა ბაქრქაია,მაია წულაძე,მარიამ ხვადაგიანი,,ჟანა კვაჭაძე,მარიკა ზაქარეიშვილი,ვიქტორია მიდელაური